Re: PenDrive 8 GB lub zew.dysk USB?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 22:20:37 MET

Dnia Sat, 29 Dec 2007 21:54:59 +0100, Ewa napisał(a):

> Czyli właściwie nie wiadomo. W zakładce Akcesoria piszą, że w rzadkich
> wypadkach może być potrzebny kabel "ciągnący" z 2 portów USB.
> Ciekawe czy taki dostanę na giełdzie.

Z całą pewnością.

> Zatem warto dokupić dłuższy, bo 18" to bardzo mało.
> Jakiej długości maksymalnie może być?

Nie może być za długi, bo zasilanie z portów USB jest na granicy
wymaganych 5V i im dłuższy kabelek, tym jest niższe w punkcie odbioru.
Nie sądzę żeby mógł być dłuższy niż 2 metry, a i to przy założeniu, że
będzie to dobrej jakości, ekranowany kabel z grubymi żyłami.

> Jak mam to zrobić jeśli komputer go nie zobaczy?

Komputer zobaczy. Eksplorator nie.
Dyski partycjonuje się spod diskmgmt.msc.

> Gdzie takie opcje znajdę? Sprawdziłam dla pendrive'a i takich opcji ani
> w Menedżerze urządzeń, ani w Windows Explorerze nie znalazłam.

Win+Break ==> Menedżer urządzeń ==> Stacje dysków ==> Generic USB
cośtamcośtam ==> Zasady ==> Optymalizacja szybkiego usuwania.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/