Re: PenDrive 8 GB lub zew.dysk USB?

Autor: Maciej Ananicz <naxrmoo_at_gmaixl.com>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 22:11:46 MET

Ewa pisze:
> jest jego długość?
> Zatem warto dokupić dłuższy, bo 18" to bardzo mało.
> Jakiej długości maksymalnie może być?
Nie 18 cali, a 26, czyli jakieś 10", przynajmniej u mnie:)
Większość kabli nie działa, chociaż niektóre tak i to są zwykle grube
kable, zdaje się, że jakiś creativa u kumpla działał. W każdym razie
lepiej chyba nie przedłużacz, a kabelek z odpowiednią wtyczką, chyba
najpopularniejszą, więc bez problemu znajdziesz, tylko lepiej najpierw
sprawdzić.

> Jak mam to zrobić jeśli komputer go nie zobaczy?

Jest od razu sformatowany na fat32

> Gdzie takie opcje znajdę? Sprawdziłam dla pendrive'a i takich opcji ani
> w Menedżerze urządzeń, ani w Windows Explorerze nie znalazłam.

Właściwości dysku - tam poszukaj i zaznacz "optymalizacja szybkiego
usuwania" To dysk twardy, a nie flash, więc ta opcja może być
bezpiecznie włączona

--
Maciek Ananicz
gg: 2412905