Re: pendrive kingston z u3

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 21:05:18 MET

Użytkownik "Krokus" <krokusiasty@onet.pl> napisał w wiadomości
news:MPG.21e0a5cda2326b86989ac8@news.tpi.pl...

> Mam kingstona datatravel II 1GB z wgranym oprogramowaniem portableapps
> wszystko to jest zabezpieczone dostępem na hasło z oprogramowania
> securetravel. Problem jest gdy nie mam na kompie dostępu do uprawnień
> admina wtedy nie mogę dostać się do danych na usb zabezpieczonych. Czy
> można to jakoś obejść tzn. chcę mieć pendriva gdzie dostęp do danych
> jest zabezpieczony hasłem, z wgranym oprogramowaniem (własna
> przeglądarka gg itp.) i możliwością kożystania na kompach bez
> uprawnień admina. Kolega twierdzi że jego cruzer z oprogramowaniem U3
> ma takie możliwości?

tez masz dylemat, mam starego pena 512 , wruconego na niego truecrypta,
+ dodatkowa partycja zaszyfrowana

i tu się chłopie RACZEJ MYLISZ poszukaj w google .. "obcy" komp i problkemy
bez uprawnień admina ... gęsto o tym pisano oczywiście mowa o truecrypcie

--
Pozdrawiam  ... Exploris.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy..."