Re: Nowa buda dla blaszaka...

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 13:55:25 MET

nie znam anteca, ale sam miałem kupować cm690, wiele się naczytałem,
wiele naoglądałem, w końcu nie kupiłem bo u mnie kryterium głównym to
była możliwość postawienia czegoś na górze obudowy. gdyby nie to, że ma
siatkę metalową od góry i gniazda dodatkowe to byłaby dla mnie idealna.
w środku bardzo obszerna. w końcu dwóch moich kolegów kupiło takie
obudowy i oglądałem je z bliska .... ehhh gdyby nie ta siatka od góry ...
twoje kryteria są tutaj spełnione.
od strony technicznej obudowa idealna w swojej kategorii.
z ręką na sercu mogę polecić.

co do anteca - niestety nie pomogę z opinią.

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
(wytnij _sp) psychotrop_sp@op.pl