Re: Karta video do h.264

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 08:26:00 MET

Leszek K. pisze:

> W zasadzie racje masz. Tylko jak wytłumaczyć te dane:
> http://www.digit-life.com/articles2/video/video_dec.html
> W sumie stronka jest o wyższości CoreAVC na sprzętem ale przy okazji
> wychodzą różnice (co prawda niewielkie) w zajętości procesora przy
> odtwarzaniu poprzez CoreAVC miedzy Ati a GF? Skoro karta nie bierze udziału
> w dekodowaniu powinno być równiutko.

Mniej niż 1% to w granicach błędu pomiaru. U mnie różnica jest bardziej
widoczna: H264 720p przy CoreAVC ma zużycie 40-50% mocy procesora, przy
dekoderze Cyberlinka z włączonym wsparciem sprzętowym 10-20%.

--
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE