Głośniki z cyfrowym wejsciem

Autor: Freddie28 <freddie28_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 00:08:02 MET

Witam.

Poszukuję jakichś głośników z cyfrowym wejściem SPDIF. Wbrew pozorom wcale
nie jest łatwo znaleźć coś na sieci na ten temat. Jak na razie znalazłem
cztery zestawy - podobno dwa ostatnie są już nie do zdobycia. Jeżeli ktoś
zna jakieś inne zestawy z cyfrowym wejściem to proszę o emaila z ich nazwą.

1) Logitech Z-5500 5.1 THX
2) Creative GigaWorks S750
3) Creative FPS 2000 Digital
4) Creative DTT 2500 Digital

PS. Tak na wszelki wypadek - chodzi mi o takie głośniki, które podłączę
jednym kabelkiem wpiętym do gniazda SPDIF Out na karcie muzycznej. Od biedy
mogę kupić sam dekoder SPDIF, ale nie słyszałem o czymś takim w sprzedaży.