Re: Jaki konfig za 2000 PLN ?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 20:09:27 MET

Użytkownik Adramelech napisał:

[cut]

> Faktycznie, poniosło mnie. Nie mam już tej karty i napisalem z pamięci.
> Faktycznie, udało mi się z niej wycisnąć 680Mhz, czyli jakieś 50% tego co
> dała fabryka. To chyba nie jest źle co?

Jasne, ze dobrze. Nigdy nie twierdzilem, ze zle to sie kreci :)
Generalnie jakis czas produkty Galaxy wiodly prym i byly wzorem do
nasladowania. Ja swojego 7600GS DDR3 to tak przekrecilem ostro, ze
pogonil 7800GT w 3DMarku 2003 ;] Nie polecalem 7900GS od Galaxy z powodu
przegrzewajacych sie pamieci, moze dowiedzialem sie o lipnej serii, moze
nie. Nie wiadomo, fakt faktem w okolicach 400zl X1950Pro z Accelero X1
od Powercolor nie ma sobie rownych. Alternatywnie 7900GS/7900GT jak sie
ma ciut wiecej hajsu.

--
Pozdrawiam,
Maciek