Re: modernizacja tanim kosztem

Autor: <aqqu_at_qwerty.com>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 16:11:10 MET

Użytkownik "zTT" <tetd2@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fl2seb$paq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> myslalem ze GIGABYTE markowa, nie bedzie krecona moze jednak wystarczy?

nigdy nie zawiodłem się na powyższych , a o Gigabyte słyszałem już kilka
wpadek
ale myślę że to takze kwestia szczęśćia - trafisz dobrze to i na jakimś
ECS-sie wszystko bedzie działać OK

> a czy lepiej 2 x 1Gb czy 1 x 2Gb?
> a i czy jest sens 800Mhz, bo byc moze 667Mhz wystarczy?

płyty maja najczęściej obsługę dualną pamięci - wtedy muszą być dwie kostki
takiej samej wartości
znane są problemy z niekompatybilnością płyt i pamieci typu 800 MHz -
najlepiej sprawdzić w specyfikacji płyty
jakie producent "homologował" pamięci RAM , np. Asus udostępnia takie dane w
inst.obsługi płyty

> rozwaze powyzsze i dziekuje za sugestie

rozwaz, rozwaz - na prawdę nie ma sensu ładować kasy w szybki procesor ktory
i tak ruszy większość gier,
lepiej w grafę, ewentualnie w wydajne chłodzenie procka by można było
przetaktować tenże,
wybierz ten któryś z porządniejszych zasilaczy

Pzdrw
Paweł