Re: 6.7GB filmu ale co z nim zrobić?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 13:55:56 MET

masza wrote:
> witam szanownych
> nagrałem sobie film z tv na kompa przez tuner tv i co film jest super a
> dysku mało więc chciałem na płytkę skopiowac i zauważyłem jego wielkośc w
> formacie mpg2 zajmuje 6.7GB czy można to konwertować do innego formatu by
> zmniejszyć do dvd 4,7
> pozdrawiam

Hej. Tutaj dyskutuje się na temat sprzętu (czyli np. możemy pogadać
o Twojej karcie TV i wpływie jakości głowicy Phipisa na jakość
przechwytywanego obrazu).
Co do Twojego pytania - zapytaj się o to na odpowiedniej grupie, albo
przeszukaj np. http://www.dobreprogramy.pl - tam jest sporo softu do tego.
Zacznij od: http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=113

--
Dominik Siedlak (bachus)