Pc pod TV?

Autor: kemot06 <wsciekly_pies1_at_wp.pl>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 10:33:21 MET

Jak podłączyć komputer pod Telewizor? Mam kartę GF 8600 gts 256 px
przy zakupie otrzymałem do niej przejściówkę S-video z trzema cinchami
Pr-out, Pb-out oraz Y-out. Kupiłem także cinch oraz cinch z
minijacky`iem. I nie wiem jak to podłączyć aby działało. Czy w karcie
graficznej też trzeb zmienić jak tak to gdzie? Albo czy trzeba jakiś
dodatkowy program? A jesli chodzi o rodzaj Tv jaki posiadam to jest to
Stary Panasonic z wyjęciem cinch. Do kontaktu pozastawiam mój nr gg
4270992 oraz @ wsciekly_pies1@wp.pl