Re: niepotrzebne napedy optyczne w laptopach

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 23:15:02 MET

Adam Szendzielorz napisał(a):

> Mam pendrive'a kingstona - ma chyba ze 2 lata (tylko 256MB) i jest w nim
> knefel jak w starych FDD ktory wlacza sprzetowo tryb "Read only", myslalem
> ze kazdy wspolczesny pendrive to ma - w koncu to tylko zmiana jednego pinu
> na kosci ktora ta pamiecia zarzadza :)
> pozdr.

Nie o to chodziło.
Jak dasz tak "przerobiony na RO" pendrive komuś, to jesteś pewien, że
nie przesunie dzyndzla i nie przerobi na RW ?

Czasem warto mieć możliwość przekazania nośnika jednorazowego
zapisu. Mniej jest możliwości dyskusji co na nim było w chwili
przekazania a czego nie było.

Wiem, że można skopiować obraz, zmodyfikować i nagrać,
ale to wymaga pewnych umiejętności. PDF też można przeedytować.

Rafał