Problem z kartą TV Leadtek (niedziałający pilot)

Autor: Marcin Czapnik <mczapnik7_at_o2.pl>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 21:49:45 MET

Witam!

Zaopatrzyłem sie dzisiaj w kartę TV Leadtek Winfast TV2000 XP Expert.
Wszystko ładnie pięknie, tylko, że pilot nie daje znaku życia.
TAK podłączyłem odbiornik IR
TAK odbiornik widzi się z pilotem :-)
TAK zainstalowałem sterowniki (nawet 3 razy - 2 z płyty i raz z www).
TAK baterie są dobre.
Google mówią, że to popularny problem z tunerami Leadteka, ale rozwiązania
ani widu...
Dlatego piszę tu z nadzieją, że ktoś z tu obecnych wie jak sobie z tym
poradzić i podzieli się swoją wiedzą.

Z góry dziękuję za pomoc.
pozdrawiam

--