Re: niepotrzebne napedy optyczne w laptopach

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 21:14:20 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Jacek Osiecki"
>Bo nie każdy lubi instalować system przez pół dnia? Bo nie każdy ma do
>dyspozycji łącze 6Mbps? Bo kogoś wkurza kilku-kilkunastominutowe oczekiwanie
>przy instalacji byle większej pierdułki?

I dlatego co chwilę mam ciągnąć całą dystrybucję? Bo przecież nie
powiesz mi, że czekasz aż wydadzą w jakimś pisemku.

>Nie trzeba być serwisantem, żeby zechcieć np. zainstalować sobie jakieś
>dodatkowe oprogramowanie...

Co chwilę?

>A napęd zewnętrzny + laptop bez napędu po prostu
>będzie cięższy.

Ale laptop bez napędu jest lżejszy. Nikt nie każe Ci tego napędu ze sobą
nosić, wiesz? ;-)

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Don't  panic! Your kernel doesn't like to be
\  Kruk@epsilon.eu.org   / second best(filu)