Re: Monitor LCD 22" + TV LCD 32" a Nvidia ?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 13:43:56 MET

Dnia Thu, 27 Dec 2007 10:56:40 +0100, Przemek M napisał(a):

> Witam.
> Monitor: ASUS VW222U
> TV: SHARP LC32AD5EBK
> VGA: Galaxy 8600GTS
> Driver: ForceWare 169.21
>
> Monitor przez kabel DVI, TV przez DVI z przejsciem na kabel sub
>
> Nie mam pojecia jak ustawic aby w danym momencie byl poprawny obraz i na
> monitorze i na TV.
> Chce efekt klonowania, w opcji monitor+TV na monitorze rozdzielczosc
> 1680x1050, lecz wtedy na TV obraz sie nie miesci (jest jak by wiekszy), w
> opcji TV+monitor obraz na TV poprawny (1366x768) lecz automatycznie wtedy na
> [...]

Przy klonowaniu zawsze będziesz miał identyczną rozdzielczość na obu
ekranach. Żaden soft na to nie pomoże. Jak chcesz mieć inną musisz
uruchomić drugi ekran.
P.S.
Na pewno ta rozdzielczość, którą udało Ci się uruchomić na telewizorze to
1366x768? A nie przypadkiem 1360x768? IMHO zawsze musi być podzielne przez
8.