OT Awaria?

Autor: gg <gg_at_o2.pl>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 12:47:50 MET

proponuję żebyśod razu zbackupaował co tam potrzebujesz (bez przeładowywania
kompa) żebyś zaraz ni pisał posta pt "jak odzyskać dane..."
mi kiedyś komp zaszwankował (czasy IBM AT 286) - cos tam z hdd bylo.nie
chcial zastartować - ale jakoś raz zaskoczyl po kilkunastu próbach
włączenia - nie chcialo mi sie na dyskietki kopiować to dzialającego kompa
wyłączyłem i podpiąłm drugi dysk... tyle że już nigdy ten komp na tym starym
dysku nie wstał a próbowałem go włączać kilkaset razy przez kilka następnych
dni i pupa

--
pozdrawiam
P.