Re: wyjście DVI a możliwość ustawienia rozdzielczości 1152x864

Autor: chotnik <chotnik_at_wirtualna_polsza.pl>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 11:28:22 MET

Pewnego pieknego dnia Thu, 27 Dec 2007 09:50:11 +0100, zig poslal/a taka
oto wiazanke <news:fkvp0i$86b$1@inews.gazeta.pl> na newsy:

> to trzeba ustawić większe czcionki + mocne cleartype (intensywnośc
> wygładzania)
>
> nie wiem jak mozna nie widzieć roznicy w XP
> http://img266.imageshack.us/img266/3512/image2zk7.png

Chodzi o opcje "Wygladzanie czcionek ekranowych" w ustawieniach wydajnosci
?
Tak jak pokazales na screenie to mam w Viscie i jest super. A pod XP mi nie
dziala :|

--
chotnik
GG: 2940083