Re: czy prawdziwy IBM jest gdzies do zdobycia?

Autor: Andrzej P. <spam_at_andrzej.net.pl>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 21:30:47 MET

Brodi pisze:
> stare T61 LOL
> t61 to dual core więc odpowiedz sobie jak stare mogą być procki dual core ?
> T40 to uwierze

sprostowalem w kolejnym poscie po uwadze Andrzeja Kaczmarka :) mylic sie
jest.. itd ;)

> W Actionie są cały czas dostępne Prawdziwe Thinkpady T60 T61 X60 X61,
> więc kupisz je w każdym sklepie zaopatrującym się w hurtowniach action.
>
> Seria N wygląda prawie identycznie jak wszystkie taiwańskie laptopy :]
> Już lepiej kupić za 3300zł HP PAVILION DV6640EW bo przynajmniej sobie
> pograsz na nim :]
>

> Takie cudo T60 to około 4 000 zł brutto

Ja chyba jednak bede celowal w T61 - nie chce matrycy 15,4 (za malo to
dla mnie mobilna kobyla z takim ekranem).

Sa dosc sprytne T61 14' - 14,1' i pewnie miedzy nimi sie rozegra
ostateczna walka (linki ponizej). Fakt, ze w zaleznosci od modelu wiecej
o 600-1200 PLN niz zakladalem ale wole poczekac/dolozyc/skredytowac i
takiego wlasnie nabyc - zwlaszcza po opiniach na grupie i wszelakich
testach ktore wyszperalem. Potrzebuje sprawdzonego pancernika ktory nie
boi sie podrozy a biurko bedzie widzial najwyzej w postaci stolika w
pociagu ;)

Tutaj w komputro... (najlatwiej porownac):

http://szort.pl/t61a
http://szort.pl/t61b
http://szort.pl/t61c
http://szort.pl/t61d

pzdr i jeszcze raz dzieki za wszelkie pomocne opinie!

--
Andrzej Pindor
piszac na priv zamien spam na kontakt