Re: SATA i SATA2

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 20:15:26 MET

"Fiodor" napisał:

> ale przeciez trzeba adoptowac nowe tak?

NTG - pisz na pl.soc.dzieci, jesli pytasz o adOpcję. ;-)

> nie bylo w polskim slowniku takiego slowa a mimo to uzywali

Natomiast jeśli chodzi o adAptację - w polskim słowniku nie ma też takich
słów jak: urzytkownik, kożystać, wogule, bierzący, włanczać - a sporo ludzi
(niestety również na tej grupie) tak pisze. I co, "to ze specyfikacja trabi
inaczej powinnismy miec to gdzies"? Bo jeden z drugim dysleniuch ma papiery
załatwione przez mamusię i defekuje tu bezkarnie? A inni widząc po raz
dwudziesty słowo "urzywać" też tak zaczynają pisać, bo "adoptują nowe"?
Gratuluję sposobu myślenia - mam tylko nadzieję, że nie zajmujesz się np.
projektowaniem mostów. Bo z takim podejściem do norm i standardów
bezpieczniej byłoby przeprawiać się wpław.
Uff, poniosło mnie, ale swoją nieortodoksyjną interpunkcją dołożyłeś do
pieca ;-)

JoteR