Re: Czy zmiana BIOS-u moze byc powodem zwisu komputera?

Autor: Andre NH <aturekSP_at_AM.pro.onet.pl>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 16:51:04 MET

> LOAD SETUP DEFAULTS

    Dzięki.

    A tak na marginesie jak się zachowa BIOS, jaką wersję będę miał, jeśli
bym teraz skorzystał ze zworki na płycie "resetBIOS" służącą do odzyskania
możliwości wystartowania komputera?

> Nie należy ustawiać takich samych ustawień, tylko najwolniejsze
> i znów powoli ustawiać. Coś, co dotychczas było OK, w nowej
> wersji może być "szybsze" i powodować zawieszanie.

    Nadmieniam, że nie jestem overlockerem i żadnych ustawień z tym
związanych nie miałem i nie mam. Aczkolwiek zrobię tak jak napisales wyzej.

> Nie instaluj tak co chwilę nowej wersji! Raczej dojdź do
> porozumienia z tą, którą teraz zainstalowałeś.

    Będę próbował. Niemniej jednak zalecane jest robienia backupu
dotychczasowej wersji BIOS-u. Czy taki backup ma zachowane wszystkie
ustawienia indywidualne?

    Właśnie przeczytałem na pewnej stronce, że po aktualizacji BIOS-u jego
ustawienia mogą się nie rozumieć z ustawieniami systemowymi i jest potrzebna
w takim przypadku reinstalacja systemu. Hm, przyznam że tego nie wiedziałem.

Andre