Re: czy prawdziwy IBM jest gdzies do zdobycia?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 14:15:37 MET

W dniu 2007-12-26 13:49, Andrzej P. pisze:

> Czy ktos z Was moze orientuje sie, czy jest w Warszawie/okolicach szansa
> na kupno do 4 tys. zl nowego _prawdziwego_ laptopa IBM z tym tradycyjnym
> wykonaniem własnie? Szukam czegos z prockiem centrino (C2duo >= 1,5GHz),
> 1GB RAM, dysk >=80GB, WiFi, sensowną grafiką, dvd-rw, >= 3xUSB i bateria

Nie ma i najprawdopodobniej już nie będzie _prawdziwych_ laptopów IBM.
Od czasów bodajże późnych serii T42 wszystko to produkuje Lenovo.
Ogólnie rzecz biorąc coraz trudniej o jakiekolwiek "prawdziwe"
urządzenia, w zasadzie w każdej branży - od długopisów poprzez komputery
na samochodach kończąc, ale to dyskusja zdecydowanie NTG.
Za kwotę zbliżoną do 4000 zł kupisz spokojnie nowego T61.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl