Re: Klawiatura Apple a PC

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 11:15:01 MET

Użytkownik ss1 napisał:

[cut]

> Eeeetam. Dla mnie cena nie ma tu nic do rzeczy. Oceniam ta klawiature jako
> ladna bez wzgledu na cene. A kosztuje tyle - poniewaz tylko APPLE przyklada
> sie do designu, i dzieki temu nie ma konkurencji.

IMHO nie, po prostu pracuje lobby reklamowe ;] i niby "elitarnosc" ich
rozwiazan. Bardzo mnie smieszy (to tak offtopicznie) jak ktos w obecnych
czasach sie mocno podnieca Makiem i jego przydatnoscia do robienia
muzyki. Ale dlaczego? Lepiej sie robi muzyke jak sie na niego patrzy czy
co? Bo wydajnosciowo odkad wszedzie mamy Core2Duo to nie ma zadnej
roznicy, do tego te podle karty w Makach, uh.

--
Pozdrawiam,
Maciek