Re: jaką wziąć obudowę aby barracuda się nie tłukła

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 10:45:03 MET

Maciej Browarczyk pisze:
> Użytkownik PSYLO napisał:
>
> [cut]

> Prawda ale kolege i tak w maliny wpsuzczasz. Mam ten sam problem (2
> dyski Samsunga wprowadzaja obudowe w rezonans dosc konkretny) i obudowy
> Chiefteca nic tu nie pomoga. Jak byl rezonans tak dalej bedzie, niestety.

Ja miałem identyczny problem i rozwiązałem go z pomocą jednego grupowicza.

Jeden dysk wylądował na kołkach gumowych scyhte - mniej wpada w wibracje
ale skrobie jak głupi (fragmentacja danych). Drugi położyłem na 1cm
gąbki , kanapce tekturowo-silikonowej w ramce z obudowy do napędu FDD.
I pod kadzą nóżkę obudowy (modecom) wsadziłem chusteczkę higieniczną
złożona na pół. Szum jest - od wiatraków, ale buczenie - nie denerwuje
jest ciągłe ale ciche.