Re: Palmptop i baza danych

Autor: rrrrrrrrrrr <r_at_r.com>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 02:52:47 MET

Normanex pisze:
> Witam
> Poszukuje rozwiązania do firmy, które umożliwiłoby przeglądać zdalnie
> zasoby, tzn:
> -firma zajmująca sie gastronomią (wesela, imprezy okolicznościowe, itd...)
> -są w niej dwie osoby, ktore zajmuja sie przyjmowaniem zamówień na dany
> termin i teraz, aby nie latac z notesami i nie dzwonic jeden do drugiego
> chciałem wprowadzić rozwiązanie zdlanej kontroli wolnych terminów.
> -pomyślałem na palmptopami (nie miałem jeszcze nigdy z nimi kontaktu) do
> rozwiązania tego problemu.
> Pytanie:
> [...]

tylko propozycja rozwiązania

założyć na googlu 2 konta z dostępęm do google calendar
poszukać komórki która pozwoliłaby podłączyć zdalny kalendadz przez
format iCal lub XML (chyba był tam jeszcze cvs)

na pewno można to zrobić na dwóch laptopach z thunderbirdem
(wiem bo mam tak)
ale jeżeli to ma być mobilne to może uda się z komórkami lub jkimiś
palmofonami.

szukaj dalej