Re: Klawiatura Apple a PC

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 00:30:31 MET

Super, żeby tylko miała normalne klawiszki jak do PC....
BTW czemu nikt już nie robi pożądnych białych klawiatur...
Jakoś mam wstręt do czarnego i nowy monitor też kupiłem biały, obudowa biała
i do tego używany z allegro (bo nowych już nie ma) naviogator logitecha....
ale chciałbym jakąs nowszą klawaiturkę zapodać, ale nie ma nic na rynku
fajnego. a Logitech czy M$ zapomnieli o bieli.... ehhh. A gdzie ergonomia?

--
Mariusz