Jaki konfig za 2000 PLN ?

Autor: Qba <moria_at_priv2.onet.pl>
Data: Tue 25 Dec 2007 - 17:28:30 MET

Witam wszystkich.
;)

Po nowym roku planuję kupić nowy komputer.
Sprzęt służyć będzie do: okazjonalnego grania, oglądania filmów, ich
uprzedniego zasysania ;) prac biurowych (Open Office głównie, czasem obróbka
zdjęć), słuchania muzyki ze źródeł rozmaitych, przeglądania www i tym
podobnych przyziemnych zastosowań.
Ze starej jednostki centralnej zostanie nagrywarka DVD i karta sieciowa,
reszta do wymiany.

Chcę (na chwilę obecną, choć jestem otwarty na inne rozwiązania):
- płytę główną (która może, choć w cale nie musi mieć zintegrowanej
sieciówki ani dźwiękówki - sieciówkę mam dźwiękówkę i tak kupię),
- procesor (szybki ;) Intel czy AMD obojętne w zasadzie),
- kartę grafiki (ze wskazaniem na ATI, koniecznie z wyjściem TV),
- kartę dzwiękową (jakiegoś Creativa X-Fi, Xtreme Gamer wygląda
zachęcająco),
- obudowę (nie wyższą niż 42 cm - biurko tyle narzuca),
- 2 giga ramu,
- dysk twardy nie mniej niż 320 giga,
- plus oczywiście zasilacz który to wszystko pociągnie.

I tutaj rodzi się pytanie - co wybrać ? Wydać planuję około 2000 PLN, dodać
skłonny jestem 10-15% jeśli będzie to uzasadnione, na parę lat chcę mieć
generalnie spokój ze sprzętem.

Z góry dziękuję za sugestie.

Qba