Problem z monitorem TFT

Autor: Mateusz Kubik <mateuszkubik_at_interia.pl>
Data: Tue 25 Dec 2007 - 12:14:19 MET

Witam!
Kupiłem monitor Gericom TFT 2030. Podłanczam go do komputera gdzie
wcześniej był podłączony monitor crt. Monitor włancza sie na jakieś 3
skundy i wyłancza się, potem znów podczas okna logowania, i jeszcze
raz po starcie windows. Kiedy go wyłączę i włącze ponownie działa 3
sekundy i znów się wyłancza. Próbowałem go podłanczać kablami d-sub i
dvi i dzieje się to samo, próbowałem również do laptopa i to samo. Co
może być przyczyną? Mogę coś z tym zrobić czy lepiej odrazy go
zwrócić?

Proszę o pomoc!
pozdrawiam Mateusz!