Re: Co pada?

Autor: Skalski <karol-nazwisko_at_wp.pl.invalid>
Data: Mon 24 Dec 2007 - 20:41:11 MET

Atlantis napisał(a):
> W komputerze siostry występują pewne problemy, które najwyraźniej
> powodują, że co jakieś trzy - cztery tygodnie muszę robić przeinstalkę.
(...)
> Duron 700, 128 MB RAMu (tak, wiem...), HDD Seagate 40 GB, do tego
> nagrywarka DVD-RAM NEC. Zasilacz i płytę główną sprawdzę - na razie
> proszę o wstępną ocenę problemu i możliwą diagnozę. ;)

Myślę, że wymiana admina będzie najlepszym rozwiązaniem:
- dla siostry
- dla grup dyskusyjnych
- no i oczywiście dla Ciebie ;)

a na poważnie to wygląda na to "co wiesz" :) , jest go mało i wg. mnie
wypadało by wywalić niepotrzebne usługi (programy) z systemu (co 3-4
tygodnie) albo dołożyć "wiesz co"
:)

--
Zdrowych i wesołych...