Re: rozwiazanie piszczacego laptopa HP 6715b

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Mon 24 Dec 2007 - 17:29:56 MET

Dysiek pisze:
> Witam
>
> Jakby ktos mial ten sam problem to podaje rozwiazania:
>
> Menedzer urzadzen -> Kontrolery uniw magistrali szereg -> Glownky
> koncentr USB -> Wlasciwosci -> Energia -> Oznaczamy "Zezwalaj na..."
>
> Sposob mniej elegancki - prowizorka tak zwana ;-), wlaczyc dowolny
> odtwarzacz dzwieku (np. WinAmp), puscic piosenke i dac pauze :-)

To ja z podobnym tematem. Otóż jest sobie laptop Toshiba Satellite Pro 4270.
Pracuje dobrze, aż do jakiegoś czasu. W czasie pracy (nie ważne, czy idle czy
stress) słychać piszczenie (jak pc-speaker) i obraz gaśnie. To jest o tyle
irytujące, że pojawia się 2 razy na godzinę, a potrafi też co 2 min wydawać
dźwięki. Nie jest to wina systemu, bo w biosie jest to samo. Po podłączeniu
laptopa do telewizora również są piski, ale obraz na tv nie znika. Co jest
uszkodzone? Odłączenie panelu od płyty głównej nie powoduje pojawienia się
dźwięku. Wydaje mi się, że jest to inwerter, ale wolę się upewnić.