Problem z USB i MP4 Playerem

Autor: Piotrek <hiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Dec 2007 - 10:36:47 MET

Witam
Nie wiem czy to właściwa grupa, czy windowsxp nie będzie bardziej
odpowiednia ale próbuję i tutaj.
mam problem z podłączeniem MP4 playera do kompa przez port USB- jak wkładam
wtyczkę USB to pokazuje mi się jak "dysk wymienialny" ale za chwilę, jak
wchodzę na ten dysk - zostaje on odłączony (znika z folderu "Mój komputer")
nim cokolwiek zdążę zrobić - przełącza mi się w tryb ładowania akumulatora
(tak jakby MP4 player był wyłączony).- tzn. pojawia się na jego ekraniku
symbol napełnianej baterii.
Jeśli nie próbuję eksplorować dysku - jest on nadal widoczny w folderze "Mój
komputer" i wyświetla się wtyczka USB - co sugeruje że dysk jest podłączony
do kompa.

Czy coś robię nie tak ? Może coś w ustawieniach powinienem pogrzebać ?
Instrukcja oczywiście milczy.... :(

Piotrek