Re: Problem z komputerem stacjonarnym

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 23:27:34 MET

Użytkownik "Dominik" <dominikz1983@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fkk261$rpq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> glowne maja takie same, procesory tez celerowy 2.4 (w biosienie ma
> możliwosci ustawienia taktowania), wiec skoro dyski maja takie same obroty
> to czego to moze byc wina??? po swietach zrobie test obydwum dyskom
> programem, test pamieci operacyjnej tez nie wiem czy cos da bo ten ktory
> ma tylko 256 dziala szybciej od tego ktory ma 1256 (1000 mb byl kupowany
> ostatnio kingstona).
> Dobrze rozumuje ze wada karty sieciowej odpada - skoro podlaczylem inna i
> jest to samo??? bo nie wiem jak mam rozumiec Twoje zdanie..."Bardzo

To znaczy - ja tez bym wykluczyl sieciowke.. po prostu z poprzednich opisow
tego nie wylowilem :)

> Wydawalomi mi sie ze WD sa lepszymi dyskami od samsunga...chyba ze to nie
> wina dysku...(kontrolery dysku same sie instalowaly nic przy nich nie
> robilem)...nie wiem szczerze czym to moze byc spowodowane...ze jeden jest
> szybszy od drugiego, a roznica jak juz wspominalem jest jedynie w dysku -
> firma i ten komp1 ma wiecej pamieci (jak mial tyle samo co komp2 tez
> dzialal wolniej).

Co do HDD to preferuje samsunga :) na moje oko moze sa deczko wolniejsze,
ale za to nie grzeja sie tak bardzo i sa cichsze od WD (subiektywnie). Tylko
te cienkie samsungi mialy wyzsza awaryjnosc...

Zobacz tego memtesta... jesli dokupiles 1GB, to sprobuj tylko na tym
dokupionym, albo tez tylko na wczesniejszym 256... Nie bardzo wiem, jaki
moglby byc efekt, ale chociazby dla wykluczenia :)

Pozdrawiam
Michal