Re: Omyłkowe utworzenie partycji (bez formatu) na dysku z danymi. Jak odzyskać dane?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 23:19:01 MET

Dnia Sun, 23 Dec 2007 13:41:34 -0800 (PST), micz napisał(a):

> Przepraszam. Dałem post na dwie grupy, ponieważ wydawało mi się że
> problem leży na granicy zagadnień sprzętowych i systemowych... Laicka
> zapobiegliwość jakby... Gdzież on wobec tego przynależeć powinien?

Chodzi o to, że zaczynasz już trzeci wątek z tym samym problemem. Lepiej
byłoby kontynuować jeden z wcześniej rozpoczętych, a jeszcze lepiej -
dać FUT (Follow-Up) na jedną, wybraną grupę. Inaczej rozrzucasz po wielu
miejscach cenne informacje, mogące pomóc w podjęciu decyzji, co dalej
robić.

A tak BTW to Twój problem jest zdecydowanie programowy i związany ze
specyfiką odzyskiwania zawartości partycji NTFS. Proponuję kontynuację
na winnt.

> Czy ta kopia jest konieczna, jeśli wybrałem póki co opisaną przez
> Ciebie na tej drugiej grupie drogę z TestDiskiem?

Jeżeli zależy Ci na tych danych, to pierwszą rzeczą jaką powinieneś
zrobić jest właśnie wykonanie kopii zapasowej całego dysku sektor po
sektorze. Jak sądzę, przy obecnych cenach dysków koszt zakupu nowego
napędu zapewne nie okaże się tutaj barierą nie do przeskoczenia :-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/