Re: co to za wtyk - razem 26 pin

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 20:58:49 MET

Był 23 grudzień 2007 roku (niedziela) gdy o godz. 22:01, wszystkim znany
*rrrrrrrrrrr* napisał(a):

> Jeżeli taki
> http://www.pacificcable.com/photos/HD26MC.jpg
> to tu masz rozpiskę kabli
> http://www.f150online.com/forums/showthread.php?t=191029

Nie widzę dokładnie ułożenia pinów. Gabarytowo wygląda na takie własnie
coś. Wierze, ze uklad jest taki jak u mnie. Nie wiem czy znajde z kolei
połaczenia tychże pinów z wtyczką usb - tak aby do tego przenosnego DVD
pasowały stery firmowe. A jest to DVDFreecom traveller DVD ROM Premium.
Na stronie producenta sa stery w zależności jakiego używa sie połaczenia i
nic poza tym.
Moze ktoś jednak wie i podpowie bo szkoda byłoby wyrzucić.

--
Pozdrawiam