Re: jak to jest z gwarancja dyskow wyjetych z laptopa.

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 19:01:52 MET
Message-ID: <b11451f5-000d-4802-914b-2f4a88c21691@i72g2000hsd.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

>
> Gwarancję możesz egzekwować od producenta na podstawie numeru seryjnego
> dysku.
> Trzeba na stronie producenta odnaleźć czy daje taką możliwość.
> Na przykład Seagate daje taką możliwośćhttp://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp

nie potrafie znalezc czegos takiego na stronie samsunga (bo tej firmy
jest dysk). Jak sie egzekwuje potem taka tranzakcje? Wysyla sie do
najblizszego serwisu samsunga ? bez żadnego papierka? Czy moze gdzies
indziej?
Received on Sun Dec 23 19:05:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 23 Dec 2007 - 19:51:16 MET