Re: jak to jest z gwarancja dyskow wyjetych z laptopa.

Autor: Kris <mail_at_unavailable.com>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 18:16:43 MET
Message-ID: <fkm5go$6mf$2@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

W artykule
news:82a8f06b-0f58-498f-a917-748306cf7c74@j20g2000hsi.googlegroups.com,
niejaki(a): BearBag z adresu <cactusek@gmail.com> napisał(a):

> witam, zamierzam kupic dysk wyjety z nowiutkiego laptopa. Czy na taki
> dysk jest jakas gwarancja producenta? sprzedajacy twierdzi ze
> trzyletnia. Ale jak mam to producentowi udowodnic skoro nie mam
> zadnego paragonu ani innego dokumentu z datą zakupu?

Gwarancję możesz egzekwować od producenta na podstawie numeru seryjnego
dysku.
Trzeba na stronie producenta odnaleźć czy daje taką możliwość.
Na przykład Seagate daje taką możliwość
http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp

Pozdrawiam
Kris
Received on Sun Dec 23 18:20:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 23 Dec 2007 - 18:51:14 MET