Re: jak to jest z gwarancja dyskow wyjetych z laptopa.

Autor: TW <tommies_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 13:17:58 MET

> witam, zamierzam kupic dysk wyjety z nowiutkiego laptopa.
> Czy na taki dysk jest jakas gwarancja producenta?

W wiekszosci przypadkow gwarancja objety jest caly laptop, a nie jego
poszczegolne elementy. Tzn, aby zrealizowac gwarancje na dysk, trzeba oddac
calego laptopa wlasnie z tym dyskiem.

> sprzedajacy twierdzi ze
> trzyletnia. Ale jak mam to producentowi udowodnic skoro nie mam
> zadnego paragonu ani innego dokumentu z datą zakupu?

To tak jakby tej gwarancji nie bylo, gdyz zalezy od dobrej woli
sprzedajacego czy wrazie awarii odda calego laptopa do serwisu, no chyba ze
ma znajomosci w serwisie.
Po prostu musisz traktowac taki zakup jako uzywany bez gwaramcji i
przeliczyc sobie czy nie warto kupic nowy z gwarancja.