Re: konfiguracja RAM dla WINXP 64bit (ASUS P5B Deluxe, Core2Duo E6600)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 10:49:35 MET

Panowie, dziękuję Wam bardzo za odpowiedzi. Poszperam w BIOSie, czy
nie ma jakiejś fajnej zabaweszki, która pokaże światu moje 4 GB :)

Adramelech, manadżer (mój komputer/właściwości systemu... dobrze
rozumiem...?) pokazuje 2,93 GB. To o to chodzi, tak?

Reasumując zaś kwestię marketingu i wydajności, wychodzi na to, że
głównym miernikiem opłacalności zakupu danych modułów jest stosunek
ceny do pojemności, czyż nie? I ewentualnie marka, która daje nadzieję
na długą bezawaryjną pracę? Nie ma sensu zwracać uwagi na opóźnienie i
częstotliwość, tak?

Pozdromicz