Re: Problem z komputerem stacjonarnym

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 22 Dec 2007 - 22:08:00 MET

Użytkownik "Dominik" <dominikz1983@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fkgsbh$g8s$1@atlantis.news.tpi.pl...

> 1. podlaczylem dysk na nowej tasmie bez cd - zero poprawy.
> 2. ten komp2 ma inny dysk dziala on na samsungu 80 GB (SP 0802N) z tego co
> wiem dziala na 7200 obrotach, komp1 ma już dysk WD (WD800, cache 2 mega,
> WD P/N: WD800BB-OOJHAO) nigdzie nie moge znalezc na jakich on obrotach
> dziala - jeśli na 5 tys. to sprawa rozwiazana i wiadomo ze to wina dysku

Western Digital 800BB/80GB ATA100 7200rpm (WD800BB)

> 3. nie znam tej komendy memtest - gdzie mam ją uruchomić?? napewno nie z
> cmd albo uruchom bo nie działa

to nie komenda, to program
www.memtest.org
albo jakis inny tester pamieci (np gold memory)

> 4. piszesz w ostatnim odnośniku "sprawdzenie msconfigiem, ew.
> hijack`iem..." ale czego soft dysku ??? (robilem test dysku programem HD
> Tach 3.0 (nie wygryl żadnych błędów na dysku), ponad zrobiłem test dysku
> Samsunga oraz WD programem Aida32 - szybkość zapisu jest identyczna na
> tych dyskach...ale moim zdaniem wiadome bedzie na jakich obrotach dziala
> ten WD a tego nie wiem

Zastanow sie na spokojnie :)
Jesli wyniki testow szybkosci sa takie same, a jeden z nich ma 7200 obr, to
ile ma drugi :)

> 5. w zdaniu "1. podłączyłem do komp1 nową karte sieciową 3com, raport w
> Symfoni robił

Bardzo slusznie... jakos sie nie polapalem :)

> zna ktos moze jakis inny dobry program ktory benchmark dysku??

Aida powinna wystarczyc...

Na razie nie mam zadnych pomyslow, poza tymi co juz podalem....

Pozdrawiam
Michal