laptop lenovo 3000 n200 instalacja Win Xp

Autor: makskey <makskey_at_WYTNIJgazeta.pl>
Data: Sat 22 Dec 2007 - 20:36:16 MET

kupiłem ww laptopa, chce zamontować Windowsa Xp, wkładam płytkę
instalacyjną, trochę na początku powczytuje i przed właściwą instalacją
pojawia sie komunikat że nie wykryto twardego dysku a dysk na pewno jest
(WD), nawet na początku kontrolka HDD zamiga, dysk sie pokręci i stop.
Komputer kupiłem bez systemu podobno z PC DOS, czy brakuje mu jakiegoś
sterownika. Chciałem zamontować Windowsa XP ze starego kompa a tu takie
coś