Re: podkręcony proc a codzienna praca biurowa

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Dec 2007 - 19:55:06 MET

Sat, 22 Dec 2007 18:54:18 +0100, MOST napisał(a):

> Mam do was pytanie czy podkręcony proc który został przetestowany pod
> względem stabilności, temperatury itd itp i te testy przeszedl bez
> zająknięcia może służyć do codziennej pracy typu word, execel (obliczenia),
> grafika net itd itp. Konkretnie chodzi mi o to czy nie będzie powodował
> jakiś błędów np w czasie obliczeń

Pracuję ze 3 lata na Athlonie 1700+@2400+, kiedyś nawet pozwalał na 2800+
ale po dokupieniu ramu całość zrobiła się niestabilna. Na tych 2Ghz zestaw
pracuje mi ładnie, aczkolwiek zaznaczam, że nie na boxowym wentylatorze.

Dużo ludzi kręciło bartony 2500 na 3200+, myślę, że u Ciebie też powinno
być OK. Błędów w excelu w sensie błędnych obliczeń raczej bym się nie
spodziewał ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net