Pytanie o laptopa California Access M720S T2450

Autor: <jacek.kolezynski_at_gmail.com>
Data: Sat 22 Dec 2007 - 08:46:47 MET

Potrzebuje rady. Zastanawiam sie nad takim laptopem, California Access
M720S T2450, http://www.karen.pl/p/pl/4763/notebook_california_access_m720s_t2450.html

Nie ma wielu opini na temat tych laptopow, jesli juz sa to srednio
pochlebne, ale dosyc stare, minimum sprzed roku.
Czy ktos z Was ma takiego laptopa i moze sie wypowiedziec na temat
jego dzialania? Chodzi mi o niezawodnosc, wady ukryte itp.

Potrzebuje laptopa malego, do podrozy, 12 cali jest dla mnie ok.
Jednoczesnie chce zeby dalo sie na nim normalnie pracowac, zeby mial
dobre parametry, a ten laptop ma nawet przyzwoite. Zalezy mi na tez
cenie - podobne produkty Della i innych producentow kosztuja ponad
4tys, czyli ok 1,5tys drozej.

Procesor: Intel Core Duo T2450 2.0GHz, 2MB Cache L2, FSB 533MHz
Pamięć RAM: 1024MB DDR2 , (667MHz), max. 4GB, 1x1024MB
Napęd: DVD+/- R/RW Dual Layer
Dysk twardy: 120 GB , (5400rpm), SATA
Matryca: 12.1'' WXGA (1280x800) Glare
Karta graficzna: SiS M671 Integrated do 256MB
Karta dźwiękowa: High Definition Audio, 2 głośniki stereo
Bateria: Litowo-Jonowa 4-cell, do 1.5h
Typ Wskaźnika: TouchPad
Wymiary i waga: 299(W) x 219(D) x 26.5~35.7(H)mm 1.9kg
Gwarancja: 24 miesiące door-to-door
Komunikacja: Lan 10/100
Modem 55,6kbps
Bluetooth
WiFi
802.11b/g
Porty wejścia / wyjścia: Gniazdo VGA
PC Card1x Express Card 34/54mm
USB 2.0
3x
Wbudowane czytniki pamięci: SD - Secure Digital
microSD - micro Secure Digital
MS - Memory Stick
MS Pro- Memory Stick Pro
MMC - Multimedia Memory Card
Wejścia / wyjścia audio: Line Out
S/PDIF
Wejście mikrofonowe
Wbudowany mikrofon

Czy warto kupic takiego laptopa? Czy moze zepsuje sie to za miesiac i
bede mial tylko problem? Musze cos kupic na dniach bo niedlugo
wyjezdzam, zalezy mi wiec na czasie.

Doradzicie cos :) ?