Omyłkowe utworzenie partycji (bez formatu) na dysku z danymi. Jak odzyskać dane?

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 21:11:28 MET

Zrobiłem nową partycję na dysku z NTFS, bez formatowania i mam dysk z
systemem plików RAW. Jak, krok po kroku, przywrócić stary system
plików i/lub odzyskać dane? Póki co puściłem w EasyRecovery funkcję
RAW recovery, ale znalezione pliki zapisuje mi z ośmioznakowymi
nazwami!!! Ponad 60 000 plików!!! Czy mogę odzyskać te dane w dawnej
strukturze katalogów i z oryginalnymi nazwami, czy jestem skazany na
dwuletni renaming? :) Jeśli mogę - jakim softwarem? Próbowałem
TestDisk, ale nie czaję co tam mam wykonać, a boje się sknocić....
pomóżcie :/

Acha - system WINXP Pro SP2

Dzięki i pozdrawiam

PS: podobny wątek dawałem dwa dni temu, ale po zdobyciu nowej wiedzy,
skracam go do powyższej postaci. Dla jasności :) Stary wątek jest
tutaj, jakby co:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/5a9eccddc3b68b63/84bacc8eb06a9db8?hl=pl#84bacc8eb06a9db8