Re: Skaner Relisys Apollo Express 6 nie działa

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 20:29:28 MET

"Marcin Kocur" napisał:

> To co dokładnie mam kupić, żeby mi to działało? Założenie jest takie,
> że MUSI działać pod Linuksem.

A masz w komputerze gniazdo ISA? To kup np. Adaptec AVA-1505, odpadnie Ci
zakup kabelka. Jeśli nie, to celuj w Adaptec AHA-2910 lub 2940 (bez literki
W/UW!), ale będziesz musiał dokupić kabel, co razem może wynieść Cię więcej
niż wartość skanera ;-) Bo nie kojarzę host-adaptera SCSI na PCI, który ma
zewnętrzne złącze 50-pin, ale może ktoś coś podpowie?