Re: Monitor panoramiczny a karta graficzna ???

Autor: Krzysztof <usunusun_at_to.pl>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 12:27:45 MET

> Więc albo sterowniki karty graficznej nie mają takiej możli-
> wości (pytaj na grupie programowej), albo sam układ nie ma
> takiej możliwości (do wymiany), albo sterowniki monitora nie
> są jednak dobrze zainstalowane.

no nic , sprawdze jeszcze z jakimis innymi sterownikami , byc moze to jest
wlasnie sis 630 , nie pamietam. Sterowniki od monitora raczej sa dobrze
zainstalowane bo przed ich instalacja przy 1024x768 to ekran byl prawie
prawidlowy lecz za bardzo rozciagniety w prawo imusialem mysza przesuwac by
np. zobaczyc zegarek... Zaraz po zainstalowaniu sterownikow (recznie, bo
automatycznie nic nie dalo) i zrestartowaniu kompa obraz dla 1024x768 byl
poprawny i jest poprawny jako pulpit itd. wszystko jest fajnie poza np.
wlasnie zdjeciami jak napisalem...

Zapewne przez to jak teraz jest (przez to ze nie ma natywnej rozdzielczosci)
to pewnie trace zbytnio na jakosci obrazu, ale szczerze mowiac teraz ten
obraz i tak jest super w porownaniu z monitorem przecietnej klasy CRT, wiec
jesli przy natywnej rozdzielczosci by bylo jeszcze lepiej to juz szok :-)

No nic , dziekuje za rady , zorientuje sie co do karty, aha najwazniejsze
pytanie jeszcze, czy w razie poszukiwania karty do tego sprzetu (jakiejs
nvidii nowszej) aby byc pewnym ze rozdzielczosc 1440x900 zostanie obsluzona
to mam szukac w instrukcji gdzie jest tabela rozdzielczosci i odswiezania ,
tam powinno to byc wymienione ze takowa obsluguje?

Pozdrawiam

Krzysiek