Re: EIZO S1921 i "szybkość" matrycy

Autor: Player <player_at_noooooooooooooooooooo.pl>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 11:35:42 MET

> Jesli wierzyc EIZO to skraca czas reakcji z 20ms do 8ms ale nie chcialem
> tego pisac bo osobiscie traktuje takie dane z przymruzeniem oka.

dopalacz skraca przejscia w odcieniach pośrednich, czas 20ms BTB pozostaje
bez zmian dla obu monitorów 1921 i 1931, monitory PVA 8 czy 20ms nadal smużą
na niskich kolorach z zakresu 0 do ~60, własciwie nie jest to smuzenie tylko
większe rozmycie przy ruchomym obrazie, radą jest granie w jasne gry :)

ja miałem Eizo 768 na PVA bez dopalacza i oprócz super jakości to smuzenie
było nie do przyjęcia, smuzyło nawet w XP - ponieważ była to przesiadka
bezpośrednio z CRT to mocno odczuwałem roznicę, teraz juz się troche
przyzwyczaiłem i mogę grać na PVA

na allegro mozna wyhaczyć czasami 1931 w dobrej cenie zazwyczaj od
uzytkownika który kupił monitor do gier a się rozczarował (osobiście znam
taki przypadek, gosciu przesiadł się z E1931 na LGka 2ms i był bardziej
zadowolony z LGka)