Re: pamięć 512 ddr - ceny

Autor: kamaxPL <kamaxik_at_spam.nieLUBIANY>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 11:16:12 MET

Przemek wrote:
> Po drugie kto teraz kupuje 2Gb DDR? - albo sie sprzedaje co sie ma
> (przewaznie 512 lub 1gb) i wklada 2gb
> albo doklada moduly do juz bedacych w kompie tak czy siak jest taniej.
> Kompow sstarych ktore mialy na pokladzie 128 ddr czy 256 ddr i tak
> nikt nie rozbudowuje do 2 gb bo przeciez sama pamiec to nie wszystko.

Kupiłem dokładnie 2x1024 MB DDR 333 MHz 2,5V za 370 zł i mam teraz
2 GB RAMu na pokładzie...przy okazji mam do odsprzedania stare 2 kostki
2 x 512 MB DDR 266 MHz, z których JEDNA jest na gwarancji od 10.10.2007
Pamięci są oczywiście firmy KINGSTON, więc może ktoś będzie chętny do
zakupu?

kontakt ze mną na K A M A X (at) P I N O (dot) P L (bez spacji w adresie)!
sprawa ceny do uzgodnienia!

--
pozdrawiam przedświątecznie => kamaxPL ;)