Re: EIZO S1921 i "szybkość" matrycy

Autor: toak <toak_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 09:47:28 MET

> Wybierz model S1931 ma dodatkowo tkzw. system overdrive co znacznie skraca
> czas reakcji.

Znacznie? Nie mam dostpeu do www, ale z tego co pamietam to z 20 skraca do
16ms.
Niedawno kupilem taki sam monitor dla rodzinki, ktorzy przesiedli sie z
kineskopa sony triniton i odczuli zmiane w obrazie
ale nie byli zachwyceni, ale to wynikalo z tego ze nie pracowali na TN :), a
ten soniacz na prawde ladnie swiecil. Ktos zapyta po co
im taki panel - coz, mialem im wybrac cos w cenie ok. 1000-1100zl i mialo
sie skonczyc na jakims szajsungu az zobaczylem w media
tego s1921 za 1300zl i nie bylo dyskusji :)
Na pytanie czy smuzu w filmach teraz ci nie odpowiem, ale jak instalowalem
te ustrojstwo to obraz jak dla mnie pikny :)