Komputer = problem!

Autor: norman <norbertk_at_neostrada.pl>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 07:56:01 MET

Witam,
przywiozłem siostrze (5 lat) wczoraj, komputer który miał odtwrzać jej bajki
i jakies proste gry.

Zestaw:

AMD Duron 1,8ghz
128 ddr ram
Ati radeon 9200
40gb dysk
300W zasilacz Codegen

Problem w tym ze przy uruchamianiu jakiej kolwiek gry, komputer sam sie
restetuje. Mysle zasilacz, wymienilem na inny tez 300W ale FEEL - to samo.
Nawet przy grzebaniu w sterownikach, czy zmianie rozdzielczosci dzieje sie
tak samo. Wiec chyba to karta graficzna siada. Ale w windzie jest ok.
Próbowałem wsadzic tam Rive tnt 32MB, ale komputer nie wstaje na niej
(lampka monitora pomaranczowa). Wiec co robic? Nie chce wydawac duzo kasy,
ale chyba musze sie pogodzic z wymiana karty. Mam rację?

--
pozdrawiam