Re: ATI Radeon 9550@9600?

Autor: ChrissP. <krzyszp_at_-tnijto-poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 17:00:52 MET

Dnia Thu, 20 Dec 2007 13:28:16 +0100, OMSON napisał(a):

> Można zapytać jak to zrobiłeś? Skąd wiedziałeś, który BIOS konkretnie
> wgrać i jakim narzędziem do flash'owania?
>
> Pzdr, OMSON

Kupiłem soft do mojej karty (chyba z opisem i do innych) za 1pln na allegro
(właściwie to kupiłem instrukcję jak to zrobić).

Mam jeszcze wszystko na dysku w archiwum, jak ktoś chce, to na priv wyślę.

krzysztof na kpnetwork kropka co kropka uk

Pozdrawiam
Krzysztof Piszczek
Member of Polish BOINC Society
Member of Boinc@Poland Team