Re: [antyki] Jaki najszybszy proc pociagnie ECS K7VTA3?

Autor: Roki <rokikulesza_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 16:09:47 MET

Użytkownik "Vav" <x67c@er.trg> napisał w wiadomości
news:fkds0i$fr3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Obecnie mam na płycie ECS K7VTA3 Athlon XP 2200. Chciałbym spróbować dać
> szybszy proc. Jaki najszybszy pociągnie ta płyta? Coś nie mogę wyszperać w
> Internecie.

Raczej nie opłaca tego robić bo takie szybkie Athlony się bardzo w cenie
trzymają. Podejrzewam, że jakbyś sprzedał Swoją płytę z tym Athlonem 2200 i
ramem to w bardzo podobnej cenie kupiłbyś najsłabszego Athlona 64 ( który i
tak będzie o niebo lepszy od starego Ahtlona i do tego świetnie się będzie
kręcił) na AM2, do tego np używana płyta (ja kupiłem MSI za 100zł), nowy ram
i zasilacz.
Warto się nad tym zastanowić bo masz zupełnie inny sprzęt.