Re: [drukarka] Jaka polecacie - moze Brother

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 10:29:26 MET

MK wrote a message concerning to following matters on 2007-12-19 17:30:
> Jaką polecacie drukarke atramentową do 300 zł ? Niedawno padł mi stary
> Lexmark Z25 (z którego nie jestem zadowolony z powodu złego podajnika
> papieru i bardzo szybko wysychającego tuszu) i muszę kupić nową.
> Drukarka będzie do celów czysto domowych.

za ~250zl mozesz dostac brothera 135 (zapomnialem pelnej nazwy) razem ze
skanerem. 2 lata gwarancji (po rejestracji na stronie w ciagu 30 dni od zakupu).
  kazdy tusz oddzielnie, na allegro komplet ok. 60zl (seria tuszy LC970*) ...
jak bys trafil na jakiegos brothera z tuszami LC900* to za 15zl mialbys komplet ...

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski